Plugga är min livsstil, biblioteket är mitt hem

När man skriver på papper om heltidsstudier så menar man verkligen det. Idag började vi med grupparbete vid 9. Lunch vid 12 för att ha föreläsningar mellan 13-17. Hem för middag och sedan bibblan för gruppstudier till nästan 21.30. Dock kändes allt sugigt när man gick från föreläsningarna för att huvudet kändes tungt och som om allt känns övermäktigt för tillfället. Dessutom har jag inte hunnit läsa allt man ska. Men vi gick igenom allt nu på kvällen och insåg att det inte var så många uttryck som vi först trodde. Nu känns det faktiskt som om man kan klara duggan på fredag.

Vad som är kalas är att det är klassfest på kvällen. Fan va najs. Alla lär flippa efter allt jobb den här veckan, vilket kan bli rätt intressant. Haha.


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag vet hur det var :)

2008-09-10 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback