In need of camera

Jag behöver verkligen en kamera. Det är så tråkigt att det är så mycket som händer som man vill visa för alla, men det är svårt när man inte har någon kamera, och när mobilkameran dessutom suger. Jag vill visa huset där jag bor, lägenheten som äntligen börjar ta form, festligheter och människor man träffar. Jaja, det kommer väl.

Dagen har varit relativt chill. Min grupp drog in till stan för att käka lunch tillsammans och ta en sväng i lite affärer för att sedan hämta Marcus högtalare. Senare blev det basket, som var riktigt kul, men det märktes att det var ett tag sedan. Efter det blev det en prommenix runt sjön med Andreas som senare även var här och fikade och checkade lite TV. Nu är man rätt seg, och dessutom känns det som jag håller på att bli förkyld. Urk, för jag vill verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: emelie

det visste jag redan ;D har du inte sett reklamen på tv? de är ju inriktade på män att man vill spy :P



men zero är mkt godare än light så I don't care ;)

Postat av: Johanna

haha joo, dock blev dden inte så lågn som vi hade tänkt oss, utan det slutade med att vi gick in på willys å köpte en massa mat och åt ahhaa

2008-09-16 @ 12:53:07
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback