Fäst

Då sitter man här, halvbakis (ja, bara faktiskt!) och trött som fan efter för lite sömn som vanligt efter att jag druckit. Men det är sådant man får ta. Man lever ju bara en gång. Hehe.

Kvällen började hos Marcus där vi i projektgruppen träffades och käkade god kyckling, ris och ungsbakade grönsaker, som värden himself fixade ihop. Riktigt gott. Självklart blev det en massa snack och en del flumm. Senare ramlade även Viktor in och vi körde lite egenhändigt komponerad musicquiz. Sen vankades det mellanfest, Sivans, och så var vi några som avslutade hemma hos Teresia med väckta klass-/rumskamrater och bulgur med köttfärssås.

På det hela taget riktigt trevlig kväll. Men idag måste jag fasen röra lite på mig lite. Börjar känna mig lite fläskig. Urk. Dessutom vankas det, vad heter det nu igen? Ja just det, plugg, idag igen as usual. Men, men.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mm nåt sånt får det bli...haha ja pratar med tim varje dag typ..men får aldrig ut nåt vettigt ur han haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback