En smått lay-out-isk dag

Igår fann jag en "rolig" lapp på dörren. "Vi kommer och målar om i din lägenhet imorgon någon gång mellan 7-9". Blir man lycklig eller? För det första så skulle dom höra av sig en vecka innan och för det andra så hade jag sovmorgon idag. För det tredje så kom dom 20 i nio vilket betyder att jag hade kunnat sova typ 1,5 h längre. Jag kommer fan decka på föreläsningen senare.

I eftermiddag ska jag på inervju på Assar som är en av skoltidningarna här på campus. Eller det är ju snarare så att det är EHVS mer seriösa tidning (tror jag). Det ska bli rätt roligt, men jag anmälde mig som både skribent och lay-out intresserad, men jag ska nog säga idag att det lutar mer mot lay-outen eftersom jag är mer erfaren på det biten. eller tja, jag är väl egentligen inte så erfaren där heller, men det verkade inte som det var så viktigt att man var särskilt utbildad, utan mer att man hade ett intresse för det. Jaja, vi får se. Ska kolla lite med PR-gruppen också. Det kan ju vara trevligt att ha något på sitt CV.

Vad dom frågade var dock om jag kunde ta med mig något skrivet eller bildligt som jag var stolt över. Sure! sa jag, men kom direkt efter samtalet på att jag har ny dator, vilket betyder att den är rätt tom på grejer som jag gjort. Bajs. Men jag hittade lite bilder på bloggen som inte var pyttesmå i alla fall, och fixade till. Få se om dom gillar det.


Kommentarer
Postat av: Johan

Go brosan!

2008-09-19 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback