Plättkväll

Då var ännu en dag till enda här i Växjös vackra landskap. Eller tja, idag har det också regnat mest, som det brukar. Men man överlever ändå faktiskt. Idag har det stått plugg på schemat, sen var Marcus här och käkade lunch tills det var dags för arbetande igen. Det ska bli grymt skönt när vi blir klara med marknadsplanen.

Kvällen bjöd på mys med plättkäkande hemma hos Ebba långrtistan, dvs Krebo. Det var redigt najs. Har inte ätit plättar med glass och sylt sen jag vet inte när. Sen blev det lite musiklyssnande och snack. Musiken påminde mig m högstadiet så nu har jag suttit här sen jag kom hem och försöker hitta låtar som jag lyssnade på då. Dock är det mest depressiv musik, hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback