Nervis

Imorgon gäller det. Min första tenta. Jäklar. Idag har jag inte varit särskilt effektiv. Har gått igenom min sammanfattning två gånger och pluggat lite formler och räknat lite ränta. Jäklar, igen. Jag känner bara att jag är sjukt pumpad i skallen och inte får in ett skit mer. Samtidigt som det känns som jag kan en hel del, känner jag mig helt blåst. Är sjukt orolig för att man inte ska klara den här tentan. Det känns liksom som den behövs för att man ska få upp självförtroendet. Det är så svårt när man inte vet om man har pluggat på rätt sätt eller rätt saker.

Wish me luck, för imorgon klockan 8 smäller det, så då får ni tänka på mig. På kvällen blir det en hejdundrandes jättefest. Antingen blir det dricka för att fira eller dricka för att trösta. Låt oss hoppas på det första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback