Dags igen

Jag vet att ag upprepar mig, och jag vet att jag är tråkig som aldrig skriver. Men den här gången har jag faktiskt en liten anledning och det är för att mitt internet varit paj den senaste veckan. Inte roligt, man känner sig så...hopplös? Förhoppningsvis kommer dom och kirrar det fort nu i början av veckan.

I övrigt så är jag hemma för första gången på 2 månader ungefär. Riktigt skönt att bli lite ompysslad och käka mammas goda mat. Även om jag är seriös med maten jag lagar i Växjö, så är det ändå något speciellt med det man får hemma. Yum, yum.

Sen har jag spelad badminton också. Det är inte förrän jag stog där på planen och drog iväg första serven som jag insåg hur mycket jag saknar det, speciellt gänget. Man blir så jävla taggad och det känns som en frihet att skutta runt på banan. Dock var nog inte skuttandet det bästa, men mot slutet av tävlingen så började det ordna upp sig. Ska bli lite mer träning inför Proviva. Det ska bli skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback