Snyggingen själv

Igår var det Halloweenfest som gällde här på Campus. En bra anledning till att få spöka ut sig rejält utan att ha allt för dåligt samvete. Stallarna kanske inte var riktigt lika fullt som vi trodde, men faktum är att om 1/3 av MFP1 går dit, så skiter man i vilket.

Själv var man utklädd till lik. Kom inte på någon bra idé sådär på lördagmorgonen, så det fick bli lite fantasilöst. Hade funderingar på Jokern, men under kvällens lopp insåg jag att det var tur att jag avf'ärdat den idén. Det fanns gott om dom om man säger så. Men när jag stod vid spegeln med kajal och vit färg i hand började idéer spridas i skallen och utloppet blev riktigt nice. Att folk inte hade lust att kolla på mig gjorde att jag insåg att mina sminkkunskaper var hyffsade. Att kvällen dessutom avslutades med "Du var mycket sötare utan smink" gjorde det hela lite bättre. En kommentar som det nog dock var sista gången som man kommer höra från mig är nog "Jag kommer när jag kommer, det beror på hur lång tid det tar att sminka mig".


Kommentarer
Postat av: Johan

Riktigt jävla bra sminkat måste jag säg :D

2008-11-02 @ 23:34:51
Postat av: Fräddan

i KNOW ;)

Postat av: Bror

Själv hade jag ännu sämre fantasi och var harry potter :P . riktigt snyggt brorsan.

2008-11-03 @ 12:19:52
URL: http://sandevarn.wordpress.com
Postat av: Fräddan

Haha, harry on the pott, alltid ett säkert kort! Wingarium leviosaaaa!!!!

2008-11-03 @ 15:59:30
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fy fanken vilken creepy stajling! grymt jobbat!

2008-11-03 @ 23:56:47
URL: http://emiliabilling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Riktigt snyggt!

2008-11-21 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback