Snoreri snorera

Jaha, då ligger man här i sängen igen och fortsätter snorandet på en hög nivå. Det var längesedan jag hade en sådan här genomkörare måste jag säga. Samtidigt som jag inte orkar vara förkyld så är det jävligt skönt att den kom igång riktigt. Har nämligen gått runt och känt mig lite sådära halvt fökyld i säkert en månad, men man har väl haft för mycket att göra för att ens orka bry sig om det. Så några dagar till, sen ska jag nog vara top notch igen och förhoppningsvis ska jag inte behöva känna röken av en förkylning på ett tag.


Massa cred till Per "Pärlan" Adolfsson idag dussutom, eftersom han erbjöd sig att hämta mig på stationen så jag slipper sitta och vänta på bussen till i typ 20-30 minuter. Det ska han få igen, antagligen genom alkohol för av någon konstig anledning så blir det alltid så på Campus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback