Jag saknar min TV

Här ligger jag och kan inte somna! Lade mig strax efter tolv och låg bara och skruvade på mig i nästan två timmar så jag startar dator en stund ch hoppas på att jag ska bli lite tröttare. Jag saknar min TV. Innan, eller nsarare annars, kan man bara starta TV:n och smna till den i bakgrunden, men nu är det jävligt tomt på mitt rum.

Jävla förkylning dessutom. Orka åka hem för att bli förklyld. Det är INTE okej. Speciellt när jag helst av allt ville träna och så sket det sig radikalt. Snor är överskattat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ok...mm ja har en del tecken kvar innan ja e klar...

krya på dig å ja hoppas att du kommer på mitt lilla party/förfest på onsda?

Postat av: Johanna

haha njaaa, men du får ta de lugnt på tisdan vettu, e ju trots allt mitt födelsedagsparty på onsdan ;)

2008-11-07 @ 22:48:33
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback