Dags för ett lyft för ut(åt)seendet

Jag har bestämt mig för att det är dags för nya bågar. Har haft mina nuvarande i snart 2,5 år, vilket betyder att jag börjar tröttna. Dom var jäkligt coola när jag köpte dom, men nu har jag tröttnat och dom har dessutom blivit slitna i metallen, vilket ser lite ofräscht ut. Så när jag nu ändå måste göra linskoll så kan jag köra en rejäl genomkörare synmässigt. Dock kommer det ju kosta lite, ajsombajsom.

Under kommer i alla fall mina favoriter. Testade asmånga bågar i affären och fick med mig inte mindre än 8 hem, but they've been narrowed down to 5. Four more to go. Jag vill ha ett par som jag inte bara har när jag skiter i linserna, utan faktiskt kan tänka mig att ha även under utgång osv. Ska man nu ha glasögon så ska man ju vilja ha dom på sig också. Jag har en favorit som dock kan se lite annorlunda ut för de ska komma i en annan färg om ett tag. Frågan är ju dock vilket par som andra gillar? (lägg märke till att jag vandrar ut längre och längre till vänster för varje bild, haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback