Back in Växjö

Då var man tillbaka i sin lägenhet och man kan börja ta det piano igen. Visst, det är sjukt skönt att få vara "hemma" igen, men samtidigt är man lite orolig i kroppen eftersom man vet att man ska tillbaka igen förr eller senare. Men, men. Det har varit en trevlig vecka även om jag har snytit mig mest. Dock insåg jag hur man tagit både havet och utsikten hemma för givet innan. Det är faktiskt riktigt mysigt att stå och kolla när det stormar. Det er någon form av lugnande känsla.

Igår var Tilda hos mig och vi gjorde mat och kollade på lite film. Vädret var ruggigt och vi satt båda inlindade i varsin filt. Lite snack hanns givetvis med också. vi kom fram till att det var synd att hennes föräldrar inte kom på att skaffa henne ett år tidigare, för då hade vi antagligen hunnit med lite mer resande i våra liv. Mest eftersom jag ville resa, men inte hade någon att resa med, vilket är samma problem för henne nu.

Några av boysen var här uppe ikväll och fixade lite inför vår herrkväll. Nu är invitsen ute, och vi hoppas på att det kommer att bli en trevlig kväll framåt december till. Vi försökte även plugga in mitt gamla supernintento, men ack, det ville sig inte. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. någon som har ett förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback