Självförtroendeökning.nu

Sitter här på jobbet. Har precis dragit igång min andra film för dagen. Dock startade jag nu helt själv, utan koll av andra osv. Och allt gick jättebra, allt låter bra (än sålänge!). Men med tanke på förra veckans fiasko så var det här jäkligt skönt. Det var nog en liten självförtroendeboozt som behövdes. Sen kom Stefan bara ner och sa "det här ser ju bra ut" så drog han på lunch. Tror tiden ch allt ligger bra till också dessutom.

Jag tycker dock det känns jäkligt kallt här nere idag. Blä. Sitter här med fleece och fryser lite ändå. Så man får upp och skutta ibland för att hålla igång värmen. Datorn står mitt i AC-blåset. 18 grader känns jävligt kallt för tillfället. Desstom är jag hungrig. Får hämta min lunch till nästa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback