Mulöhelg

Ursäkta att jag har blivit precis så som jag hatar att andra är. Nämligen att man har en blogg men inte orkar uppdatera. Dock har mitt liv känts rätt händelselöst på sistonde, så skrivarglädjen har inte riktigt infunnit sig, men jag ska försöka bättra mig.

I alla fall så har jag fram tills nu befunnit mig på Mulö. Dock bara sedan igår kväll, men det var trevligt i vilket fall som helst. Även om det bara är knappt 10 minuter med båt härifrån så är det som att komma iväg på lillsemester. Det kändes som om det var mitt i sommaren. Det enda negativa var att det var rätt kallt när mörkret inföll, och att vattnet inte är så varmt.

Dock så hjälpte filtar och varma kläder oss fram till midnatt, innan vi fick gå in i värmen istället. Men innan dess hann vi med vin, god mat och rabarberkaka. Riktigt mumsigt. Dessutom blev det frukost på trappan nu på morgonen. Trevlig helg helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Nea

Härliga bilder :D

Postat av: Jenny

älskar vovven (ozzy?) med flytvästen =) urgullig.

2008-05-12 @ 17:49:35
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddie

Nea> Jao, det var mysigt! :D
Jenny> Haha, ja, han stog där och såg ut som om han funderade på att skutta i :P Rätt bra med handtaget på ryggen också, bara att lyfta! haha.

2008-05-12 @ 18:06:32
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback