Här sitter jag på "jobbet"

Fast egentligen kan man väl kanske inte kalla det för jobbet ännu. Fast just nu sitter jag helt ensam nere i projektorrummet och lyssnar efter konstiga ljud. Man är lite nervös för att något ska paja, eftersom alt kostar en hel del. Men jag tror det går bra. De frågade till och med om jag var redo att jobba helt ensam redan på lördag, men jag känner mig inte 100 än, så jag väntar lite. Ska dock hit imorgon igen och köra. Allt känns bättre och bättre. Men helt avslappnad kommer man nog inte vara på länge när man kör film. Men det gör ju bara att man är lite mer försiktig, vilket inte är något minus.

Om en stund är det dags att förereda nästa film, och Stefan som lär upp nig drog på lunch. Så nu ska jag göra allt ensam, så får jag ringa något annan som kommer och kollar. Dessutom blev den är filmen försenad på grund av bångstyriga ungdomar, så det blir nog lite stressigt. Får se hur bra jag klarar stessen nu. I sommar kommer jag bara ha typ 10 minuter mellan varje filmbyte. Dags att föebereda sig mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback