Flopp, i år igen

Har precis varit hemma hos Alle och gluttat på Schlagern eftersom festhumöert aldrig gjorde sig påmint ikväll. Det får bli någon annan gång. Så roligt är det inte på Harrys att jag betalar för att gå in där två (tre?) helger i rad.

I vilket fall som helst så blev det ju knall fall för Svergie i år igen. Inte jätteotippat från min sida dock. Hyffsad låt som behöver några lyssnngar, och känns inte alls som någon livelåt egentligen. Dessutom var de andra glitterbrudarna rätt mycket mer att se på. En fakesnygg(?),översminkad helblond madonna för en andra chans när hon redan vunnit känns lite over the top. Sjukt stolt över att jag lyckades pricka in hela topp fem iaf. Eller tja, stolt kanske man inte ska vara. Mer töntvarning egentligen. Men man kanske skulle skriva en låt till nästa år. Floppar den här kan man ju alltid skicka den till Litauen.

Och Ryssland? Haha. Beaten var precis som Tibalands producering av apologize. Märktes att det var nåt från hans stall som varit där och fifflat. Dessutom kan jag inte hjälpa det, men jag tål inte riktigt engelska med grov brytning. Nej, tacka vet jag Kalimoira från Grekland som hottade upp scenen som en annan Afrodite till grekisk gudinna. Jag tror det var hennes fel att jag aldrig riktigt märkte av den kassa verstexten.

image831

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback