Städdag

Idag har jag varit snäll och hjälpt mamma och pappa lite granna. Så jag har damsugit och dammat hela (iaf det mesta) av lägenheten. Tog även mitt eget rum idag så sliper jag det imorgon. Rätt skönt att veta att jag måste städa skiten imorgon. Det tar ju dock bara ca 15 minuter, men vafan. Lika bra att ha det gjort.

Ikväll är det träning, gött mos. Hoppas det blir trevligt. Jag hoppas på mycket spel med. Det är alltid roligt. Får väl se vilka som ska spela i serien också, om nu Roger är där. Dock tror jag inte att jag kommer med i vilket fall som helst. Men jag får väl gå och kolla på lördag iaf, eftersom det är på hemmaplan.

Förresten så fungerar äntligen bilddagboken för mig. det var på tiden. Har känt mig lite off faktiskt, eftersom det verkar ha funkat för alla andra. Men nu är man på att igen. Inte för jag har haft så mycket bilder att lägga upp, men vem bryr sig. Det är kollandet som är roligt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback