Sommar-/vårsnyggt

Helt plötsligt insåg jag igår att min sommargarderob kommer behöva antingen bytas ut, eller åtminstonde utökas. Tur att man kanske (förhoppningsvis!) har lite jobb på G så att man slipper sänka kassan i botten. Det börjar ta emot faktiskt. Men en (ljusblå?) kortärmad skjorta, två par shorts, ett par vita sneakers eller nåt är iaf det som står på önskelistan.

Hur som helst så var jag inne på Asos och kollade. Dock tycker jag att sidan har gått från billigt till dyrt i vissa fall. Det börjar bli mycket märkeskläder, och som flera vet så lyckas jag alltid hitta det dyraste. Kanske inte alltid, men jag är jävligt bra på det. Där fanns mycket snyggt, men tyvärr lär man inte beställa där ändå. Men en inspiration kan det ju alltid vara. Här är dock ett mindre urval på det jag hade kunnat tänka mig. Shortsen ser lite skumma ut när man ser dom sådär, men i en hel outfit så tror jag nog det skulle kunna bli prima.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback