Last page of our story

För det första, så hade jag jävligt roligt i lördes under alla festligheter. Det blev dricka, mycket snack, flumm, mer dricka och lite shaky shaky. Dock var det kanske lite mycket folk på Harrys, men det gick rätt bra ändå. Måste säga att det var jädigt skoj att få festa med "gamla gänget" igen. Även om det var lite nytt folk som absolut inte gjorde någon som helst skada på stämningen. Får bli nån mer utgång om ett tag. Kanske runt 20 års-dagen? Det hade nog inte varit helt fel.

För det andra, så fixade Alle klart min senaste låt idag. All cred ill honom. Det var helt oförväntat, och själva låten blev över förväntan för min del också. Lite stämmor, lite mysgitarr och så. I alla fall så heter den Last page of our story, och om någon har lust att lyssna så finns den på min
myspace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som sjunger och hela alltet ?:)

2008-03-27 @ 13:05:53
Postat av: Fräddie

Jag har skrivit text och musik (som sedan ahr utvecklats lite av Alle). Sen sjunger jag och alle kör backup :)

Postat av: Anonym

Kanon tycker jag att det blev :)

2008-03-28 @ 10:09:46
Postat av: Fräddie

Tackar! Vem du nu är, haha

2008-03-28 @ 11:59:40
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback