Helgen i stort

Helgen har ju som sagt spenderats i Halmstad för de som inte visste det. Måste säga att det var den roligaste helgen på länge. Jag antar att anledningen är att det var riktigt kul att komma iväg någon annanstans. När man sitter här hemma så kan det ju lätt bli lite enformigt.

Man kan inte säga annat än att dagarna tre har varit händelserika. Jag hann inte mer än komma upp till Halmstad förrän vi drog iväg och spelade basket, fotboll och innebandy i 2 timmar. Svettigt och sjukt roligt. Även om jag suger på alla tre sporter, så lyckades jag faktiskt göra två mål i innebandyn, och något i basketen. Kvällen spenderades på Thai med Jenny, Oscar och Lizze. Det var riktigt gott. Senare bakade jag och Jenny en banankaka. Det blev inte riktigt som vi ville dock. Mitten ville aldrig bli fast. Men vad gjorde det. Vi gick emot principen och åt upp mitten. Det såg inte så gott ut, men ack så fel man kan ha. Det måste vara den bästa depressionsmaten på länge. Inte för att vi var deprimerade dock. Haha.

På lördagen shoppade vi under förmiddagen. Det blev en jacka för min del. Dessutom hann vi med en fika på Espressohouse. Gott, gott. Sen blev det laserdome. Jag sög, men var ändå rätt bra för att vara första gången kändes det som. Jävlar vad man fick springa. Vi fem som var i lag fick dessutom kämpa hårt mot cs-nördarna vi mötte. Kvällen bjöd på korridorfest med sporttema. Pingisturnering och singstar höjde stämningen rejält. Även om mycket folk försvann vid ett höll vår tappra skara igång till efter 4. Måste säga att det var riktigt kul att träffa lite nytt folk. Här nere blir det lätt att det alltid är samma människor. Även om jag nu inte är så duktig på att snacka med nya så tyckte jag att det var väldans trevligt.

Söndagen bjöd på städningen. Dock gick det fort för det var mt burkplock och dammsugning som gällde. Personen som skulle panta hade att göra. Vi fyllde en hel svart säck med bara tomurkar, och ytterligare en halv med glasflaskor. Haha. Resten av dagen slappade vi, efter allt för lite sömn, för att senare spela lite oseriös bakisbadminton. Sen var det dags för mig att åka hem.



(mer bilder på bilddagboken)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe Josefin ska göra det nu. Tror det var Modo som tvingade på henne det... eftersom vi städade ;D

Postat av: Lizette

Okej, får hoppas att en är bra då :)

2008-03-03 @ 17:54:27
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Fräddie

Jenny> Haha okej, låt mig veta resultatet ;)

2008-03-03 @ 19:27:39
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback