Fika, fika, fika...

Eftermiddagen har varit minst sagt hektiskt. Den har spenderats uppe på Briggens café med Lizze, Nea och Elin. Låter kanske inte så jobbigt i och för sig, men om man jämför med vad jag brukar göra om dagarna så har det varit mycket. Haha. Det blev en del framtidssnack. Men även lite prat om helgen. Jag är faktiskt riktigt sugen nu. Har inte varit ute på väldigt länge, så det känns minsann som om det är dags.

Jag köpte även en rutig skjorta på MQ. Hade lite rabatt så det sved inte så farligt i plånboken. Så äntligen ahr jag nu min rutiga skjorta. har försökt hitta en rätt länge nu. Vet väl inte om det är så mycket till vår/sommarfärger, men vem bryr sig. Nu har man i alla fall något nytt till helgens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback