Bloggtorka

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Men det känns som om mitt liv är rätt monotont för tillfället, så det finns inte mycket att skriva. Dessutom känns det tråkigt att bara ha massa text och inga bilder. Men det kommer väl snart igen antar jag. Ibland är livet bara allmänt ointressant, haha.

Helgen var ju trevlig iaf. Var hemma själv eftersom föräldrarna försvann till Götet. Blev inbjuden till grannarna på fredagen, så att jag slapp laga mat och sitta själv. Där inne fastnade jag resten av kvällen. Väldans trevligt och riktigt god mat. Slog att sitta ensam rätt hårt. Lördagskvällen spenderades hos Alle, tillsammans med Mikey och Nea. Lite melodifestivalsgluttande och filmen the Mist. Trevligt det också. "Skrällar" i musiksammanhanget och allmänt psykologiskt filmmässigt. Det var ytlig skräckis med psykologiskt djup. riktigt bra faktiskt, om man bara tänkte efter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback