Blaskväder

Någon morgonpromenad blev det minsann inte idag. Det ösregnar, snöar och blåser så in i helvete. Jag kan ju inte säga att jag är särskilt sugen heller. Dock hade det varit skönt med lite luft. Det verkar inte heller som det blir nåon skånetrip för pappa vill inte köra ner i skitvädret. Men visst, kan till viss del förstå det när man inte har några riktigt vinterdäck och inte riktigt vet hur vädret ska bli. Lite tråkigt att det skulle bli så idag bara.

Jag fick lite bilder ifrån Ystad igåg. Haha, fruktansvärt osnygg man kan vara ibland alltså. Men det gör inget, för dom flesta är lika skabbiga under dagarnas spel. I och med Johans (och niclas) kamera så blir det lite bättre bilder nuförtiden. Jag blir så jäkla sugen på en lite bättre kamera när jag ser dom. Dock var ljuset i hallarna inte särskilt bra, men det är sådant man får räkna med. Jag insåg dessutom att jag ser utvecklingsstörd ut när jag slår clearen.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en trevlig Långfredag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback