Tyska fans?

Jag tror jag har fått tyska fans efter min och Alles lilla singing-session igår på Mulö. Massa checkar på myspace, några nedladdningar och dessutom vännerförfrågningar. För att inte tala om chatten på CBF och VfL:s hemsidor. Men som Roggan sa. 35 pers på knappt 12 kvadrat som alla sjunger så taket lyfter är svårt att glömma. Fick väl dock min fair share av stunden i rampljuset. Har inte sjungit för så många samtidigt innan. Tänk vad lite vin kan göra. gulligt att dom stavar ens namn Frederik, haha.

Malin> Since I don't know any german, the only thing I understood on this page was "we've turned the last page of our story" ...I wonder why?...
Frederik> some of us were singin it all the time on the trip... It got really stuck in our heads...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback