Tired

Då var man hemma igen efter en sen natt/tidig morgon. Drog till Tilda vid 3 igår. Var där och fikade och blev fotade lite. Sen drog vi till Karlskrona och blev fotograferade lite till vid 5 ungefär. Balen började vid 6 och ägde rum på Sjöofficersmässen. riktigt mysigt ställe som jag aldrig varit på. Men sen så är jag aldrig i Karlskrona heller. God mat, trevligt sällskap och god dricka också självklart. Vid halv elva stack vi hem till emma för lite ombyte. Lite förfest och sen var det nivå som gällde för lite dans och drinkar. Riktigt trevligt. Skillnaden på musiken där och i Karlshamn var STOR. Tänk om DJ-snubbarna på Harrys kunde lära sig att man kan köra äldre (och bättre?) musik, för så länge folk kan den så dansar dom.

Som sagt blev det en tidig morgon. Vi drog hem till Emma och Robban igen runt 3. Vårt tåg gick inte förrän 20 i 5 så Emma höll oss sällskap. Eller tja. Vi räknade upp konstiga ord för att inte somna. När man kom i säng vid halv sex i morse hemma hos Tilda så deckade man på två röda. Det var längesedan det var så skönt att sova.

Har inte så mycket bilder ännu. Mamma tog inte så många, men det gjorde andra. Så jag ska försöka få tag på lite. Men håll till godo. Nu ska jag dega lite. Dessutom är jag sjukt sugen på glass. Hmm...


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad fin du är! =)

2008-06-10 @ 18:07:58
Postat av: Fräddan

Anna> Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback