Speedos, nej tack

Okej att det kan vara skönt att följa modet lite ibland, men enligt de "guru:s" som finns för tillfället, så är det speedon som ska göra comeback i år. Och vad säger Fredrik Sandevärn om det? Nej tack. Jag tycker inte det är snyggt någonstans, hur vältränad man än är så tänker jag bara gubbig tysk turist. Kan dock hålla med förra numret av Café, vill man nu verkligen så ska man fan vara smal och vältränad. Dock kan ett par kortare shorts vara helt okej. tydligen är surfshortsens tid förbi. Inte för jag tror det. "Killar, tjejer tycker itne det är snyggt längre", gör mig inte direkt övertygad. Det jag hört från tjejer är att de helst vill lägga en sprutspya á la tv4 över allt som har med Y-front att göra.

Y-front var det också förresten. Antingen det eller snygga fluffiga boxers. Så vad säger ni tjejer? Nu är det mini eler überamerikanskt som gäller. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jenny

vi gjorde en fullständig diss av killarna på stranden i speedos... trots att de var vältränade. NEJ helt enkelt. Eller för att vara övertydlig:

NEJNEJNEJNEJ!!!

Postat av: Fräddan

Haha, det var väl det jag tänkte ;)

2008-06-16 @ 23:48:48
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: elin

speedos är ok till dess man är 8 bast, sen är det big NONO! oavsett kroppen, ärligt talat, kan man ha dem utan att man ser ut som en porstjärna har man ju inget innanför ändå.. hehe, INTE ok alltså!

2008-06-19 @ 18:14:08
Postat av: Fräddan

HAHA, bra kommentar Elin ;)

2008-06-19 @ 18:26:11
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback