Nytt försök? + student

Måste säga att den här nya, såkallade plattformen för bloggen, suger rumpa. Har inte kvar bloggarlistan man lätt drog igenom om dagarna. Nu ska man skriva in varenda jävla sida hela tiden. Jäkligt jobbigt. eller så har jag missat om listan finns kvar? Det här är för övrigt tredje försöket till att publicera det här inlägget, så jag hoppas det funkar.

Igår var det hur som helst tid för student här i vår lilla stad. Det var lika varmt och trångt som vanligt. Men vad som var speciellt i år var att man kände sig så jäkla vemodig. Annars har man alltid tänkt, wow, där står jag snart. Nu kändes det mer som om man ville fälla en tår, eftersom man visste hur härligt det kändes just den dagen. Ja jäklar.

4 studenter hann vi i alla fall med. Eller tja, jag gick på 3, medan mamma & co avverkade en imellan också. Mätt blev man i alla fall. Rätt skönt att det är över, så får man vänta till nästa år igen för att känna vemodet. Hehe. Bilder kommer väl snart hoppas jag. Tog inga själv nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback