Ny design på bloggen

Med tanke på att alla andra fräschat upp sina bloggar på senare tid, så kände jag att tiden hade kommit för mig att göra det samma. Det behövdes verkligen, för den andra var över ett år gammal. Om man bortser från vissa småförändringar. Har dessutom hjälpt andra med sina headers och lite design på senare tid, så då blev man sugen att ändra sitt egna. Körde dock på det minimalistiska för jag tyade inte göra något seriöst ikväll. Men det här får duga sålänge. Får se om ajg går tillbaka till liknande färger som innan. Jag diggade "SMYK"-en. Så vad tycks än så länge?

Kommentarer
Postat av: Johan

Trevligt med uppfreshad sida :D

men kan du inte lägga spalten som är till vänster på höger sidan? Känns fel att ha den på vänster sidan :P

2008-06-25 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback