Halmstad

Nu har jag äntligen lite tid att uppdatera bloggen. Inte för att jag har tidsbrist engentligen, jag har bara inte haft någon ork. Haha. Jag var ju i Halmstad i helgen för lite fest. Och fest blev det minst sagt. Riktig kul, även om vi egentligen höll oss mest på vår egen kant stora delar av kvällen. Även lite solning och shopping hanns med. Och tänka sig. Äntligen hittar man något på H&M, vilket betyder att plånboken inte bränner så mycket. Dessutom blev det även en t-shirt från Carlings. Mer bilder från helgen kommer så fort Jenny behagar skicka dem till mig. Slöis. (Och ja, Alle och Emelie, jag har min sjukt utarbetade spegelpose som vanligt, haha)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte slö... bara upptagen ;D

Postat av: Fräddan

PFFT, as if :P

2008-06-04 @ 00:00:06
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback