Egen konst

Nu sitter man ju här i väntans tider för att få reda på om man kommit in i Växjö eller inte. dock får man vänta så länge som till 12:e juli, innan antagningsbeskedet kanske dimper ner i brevlådan. Då blir det snabb lägenhetssökning (hoppas någon av de jag vill ha finns lediga), för gött boende vill man ha.

Som några kanske vet, speciellt min familj, så är jag fruktansvärt pedant när det gäller inrednings osv. Mitt motto är dock att det mesta kan vara snyggt, om det används och är gjort på rätt sätt. Vissa saker passar på vissa ställen, och andra gör det inte. Nog om det för att komma till den egoistiska delen av det här inlägget, man ju vill ha något snyggt på väggarna. Därför tänkte jag se om man kanske kan trycka upp tavlor man själv gjort. Diggar ju mina Andy Warhold lookalikes rätt mycket. Får se hur det blir med den saken. Det är ju trots allt en kostnadsfråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback