All I ever wanted

Som de flesta vet så har ju Basshunter gjort en "översättning" på Boten Anna till Now your gone. Även om jag säkert är sen, så såg jag att han även har gjort om DoTa till All I ever wanted. Boten Annas översättning var rätt okej. Det handla ju itne om samma sak, men låten funkar fortfarande. Men den här senaste är ju helt off. Var det inte ripoff på Daddy DJ tidigare så är det sannerligen det nu. För nu har han versen med också. Dessutom så funkar det inte textmässigt. tycker jag...


Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: kan ju säga att det är den godaste äppelpajen jag smakat.. blir ju bättre av att jag gjorde den ;)

Postat av: Jenny

blev du inspirerad? ;D



gillar den nya =)

2008-06-25 @ 23:04:33
URL: http://djenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback