Varför är jag så töntig?

Det är frågan jag har idag. Jag har gått och väntat med att ringa killen som bor i lägenhetn jag ska ha skitlänge. Men jag hatar att ringa folk jag inte vet vilka dom är. Vet inte riktigt varför jag har blivit sådan. Precis som vanligt så visade det sig att andra parten var sjukt trevlig, så det löste sig bra. Visade sig dessutom att han kanske kan flytta ut redan den 15 augusti, vilket är skitbra för min del. För då skulle jag hinna in i lägenheten, och få den klar tills jag börjar den 21:a. Nu måste jag bara köpa lite böcker och dessutom skaffa hemförsäkring så är det mesta kirrat. Om man bortser från allt som ska köpas till lägenheten ifs. Så snart är Man boende på P G Vejdes väg 7. Nam,nam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback