Lägenhetssökning

Då var man lägenhetssökande. Jag har sökt 3 stycken likadana lägenheter (visst är jag otroligt rolig?) som verkar färscha. Eller tja, enligt Becka och Johan så ska dom vara helt okej. Men det tror jag nog. Så nu får man sitta och vänta igen. Denna ständiga, jävla väntan. Vad är den bra för? Inget alls. Och i min ensamhet denna Fredagkväll, så planerade jag snabbt upp hur jag vill ha lägenheten, psyko som man är. Men det är väl bra att ligga före? Inget är ju dock bestämt förrän jag sett hur den ser ut. Om jag nu får en av dom. Jag hoppas. Hoppas, hoppas, hoppas.


Kommentarer
Postat av: Johan

Fan vad jag älskar att du är så förberedd.. medan alla andra tänker det löser så ser du alltid till att det faktiskt gör det! Härlig stil :D

2008-07-12 @ 13:56:12
Postat av: Fräddan

Haha. Skönt att inte alla tycker att jag är ett trögt psyko XD. Får dock undersöka hur måtten är, för jag har bara gissat lite. Men jag hoppas att jag kanske ska ha lite rätt.

Postat av: Bridget

Kul att flytta! Hoppas du får nån av dem! Har du sett all positiv feedback vi fått på vår header förresten? Ta åt dig! Bra jobbat!

2008-07-14 @ 13:12:28
URL: http://bastakorridoren.blogg.se/
Postat av: Fräddan

Bridget> Jo, några har inte ungått mitt vakande öga, så jag har tagit åt mig, hehe.

2008-07-14 @ 15:06:17
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback