First night out at Östersjö

Första kvällen med lite röjröj under året upplaga av Östersjöfestivalen var väldigt trevlig. Lite dricka (hmm), lite snack, lite musik och lite tjo och tjim. Karatefyllor för vissa och andra inte. Kvällen slutade med att jag fick fruktansvärd magknip och kunde inte sova, så jag satte mig upp för att kolla på TV runt klockan 3. Tänkte blunda lite, öppnar ögonen igen och inser att jag sovit en timme sittandes. Det kändes ungefär som ett ögonblick. Lade mig för att sova och vaknar typ halv ått. skitkul när man börjar jobba halv tolv och kan sova till halv elva. Ja, ja, det får bli lite sömn när jag kommit hem igen för ikväll är det på att igen. Just nu är jag dock förvånansvärt pigg för att ha sovit så lite.

Kommentarer
Postat av: malinm

Verkligen, det är som vilket annat beroende som helst. Men det är skönt att veta att man inte är ensam om den där pressen på sig själv att allt måste vara fläckfritt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback