Världens mest onödiga...

image711Jag läste på Expressen att man listat nåra av världens mest onödiga varor. Vad sägs t.ex. om en The Quadruple Bypass Burger? Inte för jag vet om någon varit seriös nog att beställa den. Men visst, är du sjukt sugen på en burgare, innehållande 1 kilo kött, 12 bacoskivor och 4 lager ost så kan detta vara den rätta aptitretaren. Frågan är dock bara, hur man ska få in helvetesskapet i munnen? Litte lätt ofräscht kan det bli. Vad jag dessutom inte vill veta är vad som händer om jag väljer att supersiza?

Annars finns det ju saker på listan som är mer "normala". Leksaker som tagits ur bruk eftersom de innehållit för mycket bly och liknande. Men andra fantastiska prylar som tydligen går att inhandla är vad man skulle kunna kalla Red bull i natchosform. Det är minsann något för den evige soffpotatisen. Snacka om att vara speedad när man sitter där framför TV:n och mular in.

Eller varför inte införskaffa en ny dockningsstation till Ipoden? Det enda är att denna ska användas på toaletten, som toalett-pappershållare. Varför får jag en konstig känsla inom mig att jag inte skulle vilja röra den Ipoden som suttit där senare? Don't want any more jucie details on that, do you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback