Sockersug


image712Idag hade jag ett fruktansvärt sockersug
. Jag vet inte riktigt varför, det bara flög på mig. Jag vet itne om det är för att jag inte tränat "riktigt" idag. Bestämde mig nämligen för att det var dags för en vilodag, så att musklerna kan få återhämta sig lite. Något som behövdes efter gårdagens fys med redan existerande träningsvärk. I vilket fall som helst fick det räcka med en promenad, kanske en till senare, det beror på om jag orkar.

När det gäller sockersuget så sprang jag runt och rotade, men ville verkligen inte äta något som choklad eller kakor. så jag rotade lite till. Och tänka sig vad man kan hitta i vårt skafferi. Annanas, apelsin, lite olika sorters nötter och lite flytande honung. så jag la upp annanas och apelsin, klämde över juicen, och hällde på någon tesked honung. Sist men inte minst rostade jag nötterna och slängde på dom. Det blev sjukt gott. så nu vet jag vad jag kan göra någon annan gång när jag inte tillåter mig att äta godis eller kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback