Sista måltiden?

image693


Dagen började med mina numera allt vanligare morgonprocedur

. Jag vaknar, äter och kollar de mail jag fått ifrån Monster och Stepston med otaligan jobbanonser som är "särskilt utplockade" för just min profil. Som vanligt bläddrar jag igenom listan och inser att det otal platser som product manager på Ikea och dierse andra företag inte är något som jag riktigt kan drömma om. Så jag stänger mailen och återgår till min roll som, tja, hemmafru?

Eftermiddagen spenderades med Jenny. Eller iaf en del av den. I vilket fall som helst så tog vi en fika som jag valde att kalla den sista måltiden, något som både min mor och Jenny ansåg var lite väl grovt. Så visst, vi kan väl kalla det för en avskedsfika istället. Där diskuterades framtid för oss båda, far och morföräldrar (av vilken anledning egentligen?) och diverse annat smått och gott. Sen tog vi en runda på stan och provade fula glasögon innan vi skiljdes åt. Mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback