Oh happy (and still healthy) day

Idag är jag glad. Och klockan är fan inte mer än 20 över 1. Det är ju bara för bra för att vara sant. Jag tog mig nämligen i kragen ochstack ner till Commersen för att lämna lite papper. Förväntade mig att bara lämna av dom och hamna i en hög på något bortglömt skrivbord. Men istället så snackade vi lite och hon skulle ringa mig nästa vecka. Riktigt kul att kanske ha något på gång.

Dagens lunch blev seriös. Eller tja, ur matlagningssynpunkt var den väl det. Jag provade nämligen på att göra något så vegetariskt som bönbiffar. Körde allt i mixern så det var rätt smidigt. dock hade jag inte alla ingredienser som behövdes, så jag fick köra lite på måfå. dom blev väl hyffsat goda. Lite kvalmiga kanske, men så hade jag ju inte rätt kryddor hemma heller. Jag kände mig duktig i alla fall. Och det är väl det som räknas. Dessutom var det en stadig men ädå nyttig lunch. Good Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback