Let's decka här och nu

Jag är FRUKTANSVÄRT trött, inte bara lite trött utan väldigt mycket fruktansvärt trött. Tyvärr har vi dock gäster, så det känns lite B att kuta ut i slappekläder och sånt. Då kan man ju kanske fråga sig varför jag i hela friden är så jäkla trött. Främst beror det väl på att vi spelat serien idag, i kombination med att jag knappt sovit på två nätter. Förhoppningsvis blir det ändring på den varan i natt. Sen kanske kombin, trött efter rörelse + en massa rödvin och god mat inte gör det bättre. Men man lever bara en gång.

Serien ja, det blev ju debut för min del. Jag har ju ingen jättekoll på lagen, men jag tyckte att jag spelade rätt hyffsat. Mer än hyffsat bitvis. Det blev i vilket fall som helst vinst i 3 av 4 vilket inte var helt dåligt för en rookie som jag. Vi vann båda "matcherna" vilket gjorde att vi drygade ut vår ledning. Det kändes gött att få vara med och påverka till det hela. Speciellt eftersom folket verkade glada över att ha mig med. Sen om dom spelar över vet jag inte, men jag tar det positivt, haha.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback