Jag...är....trött....zzzzzZZzz

Att jag är trött är väl egentligen bara förnamnet. Frågan är ju odck varför jag nte gått och lagt mig ännu. Svaret är att jag inte riktigt kunde förmå mig att krypa ner i sängen och sova innan 22 på en lördag. Det kändes bara allt för B. Det gr inte att hjälpas, och snart somnar jag väl sittandes, så jag kan lika gärna sitta här en stund till. Det gör inget om jag sover halva dagen imorgon, eftersom jag inte ska till Karlskrona.

Karlskrona ja, jag var ju och tävla idag. Var sneaky och spelade bara singel. det gick riktigt bra måste jag säga. Över förväntan. att Fredrik Sandevärn skulle lyckas nå kvarten i singel hade väl egentligen inte någon förväntat sig. Lite tur med lottningen hade jag, det kan inte sopas under mattan, men det brukar ajg aldrig ha så jag är lycklig ändå. det enda jag dock inte är nöjd med är spelet i de sista två seten i kvarten. Benen bara dog, vilket gjorde att allt annat dog också. vilket gjorde att spelet dog. Riktigt dåligt av mig. Men jag ska jobba på. Måste bli lite flinkare i benen bara. Bilder kommer snarast då jag fått dem av mister fotograf himself. Nämligen Sjouubeeerg....dot coooooom. hmm, internt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback