Gott nytt år!

Jag kan inte säga annat än att gårdagen blev över förväntan! Eftersom jag dessutom skippat förväntningarna och bara tog det som det kom lite granna så var det inte svårt att misslyckas. Maten och drickan var god, sällskapet trevligt och humöret på topp.

Vi samlades hos Jenny där vi åt natchos med salami och ost. Till huvudrätt gjorde vi fetaostfylld kyckling inlindad i bacon i creme fraichesås. Till efterrätt blev det en smarrig After eight tårta. Jag måste säga att menyn var utomordentligt god. Rätt mycket cred till Lizze som var gårdagens receptfixare! Det ska defenitivt bli repris på den menyn på hemmaplan.

Senare ramlade lite mer folk in, så vi var väl en 15 stycken som mest. Det dansades dansmatta, sjöngs kareoke. Sjöng och dansades vanligt och dracks en hel del. Vid 12 blev det rätt mycket pangande och en hel del skumpa (och tyvärr så dog även min kamera då, bajsbatteri!). Kvällen slutade inte förrän strax efter 4 när man var hemma igen efter välbehövlig skjutts av Eriks mamma. Sjukt snällt, så slapp jag och Alle gå hem. Haha.

Så nu är det väl bara att säga Gott nytt år till er alla. Förlåt för alla hälsningarna jag aldrig skickade, eftersom min mobil vägrade. Och som dom sa i någon film, så som man hade det på nyårsafton blir det nya året. Om detta påstående stämmer så kommer mitt år att bli världs. Men som sagt, jag håller på förväntningarna.



Kommentarer
Postat av: Miriam

Hoppas inte det påståendet stämmer. Då kommer jag vara enormt... Pressad. ^^;
Gott nytt år!

2008-01-02 @ 00:01:45
Postat av: Fräddie

haha! stackare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback