Good to be back

Idag har man då jobbat en heldag för första gången sedan innan jul. Det kändes riktigt skönt att vara tillbaka på gammalt territorium, även om det bara var över dagen. Dessutom var det ärtt mycket som skulle bäras, så lite gratis träning kan man nog räkna med att man fått. Lagret skulle rensas och organiseras. Sen "råkade" det vara så att 1300 påminnelser var utskrivna så vi fick vika dom och lägga i kuvert. Det tåg några timmar jaaaaa. Dessutom hann vi inte organisera ateljen, så det blir till att komma tillbaka igen någon dag i framtiden.

Idag har man väl dock inte varit så duktig när det gällde maten, men det får gå ändå. Det är ju träning ikväll i vilket fall, inklusive allt bärande. Tyvärr hinner man ju ingen prommenix heller, men det kan man ju alltid ta imorgon istället. Hade velat springa men mitt fucky knä fuckar det för mig. Kanske kan jag ta mig ut på en liten runda ändå. hähä,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback