Good Fredrik

I natt fick jag äntligen sova ut, riktigt skönt för en 11 timmars sömn blev det nog. Somnade runt 12 som en inlagd, klubbad  och död sill på ungefär 2 röda. Även om kroppen var lite mör efter gårdagens spel så måste jag ändå säga att det kändes bättre än vanligt. Inte en känning i knät. Undra om det kanske är så att det börjar bli bättre?

Idag har jag dessutom varit sjukt, hur skam an uttrycka det, nyttig? Det började med att jag promenerade en timme, sen fick jag något ryck under eftermiddagen, så jag stack och styrketränade också. jäklar, jag lär vara seg imorgon. Dessutom gjorde jag ny müsli, och bakade en kaka till den lilla surprisen imorgon. Kände mig även sjukt duktig som dissade glassen som jag egentligen var sugen på. Det blir ju kaka imorgon. hmmm.

Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: ja, hon är verkligen något :)
Stör mig dock på att hon ser ut som en liten mini-Avril lavigne :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback