Fredrik goes bokmal

Det var jäkligt längesedan jag läste en bok. Faktumet är faktiskt den att sista jag läste en bok så var det samma bok som jag precis läst ut. Haha, fan va tattigt egentligen. I vilket fall som helst så är Nu den sista Harry Potterboken utläst även på svenska. Dock känns den mer B, eller kanske mer barnslig på senska. Men det är väl sånt man får ta antar jag. Hade kanske inte kännt så om jag inte läst den på engelska. Vad jag dock insåg var att jag inte missat något på grund av engelskan.

Mitt bokmotto (eller kanske Harry Potter motto?), står i vilket fall som helst fast fortfarande. När man ändå bara har 400 sidor kvar kan man lika gärna läsa ut den, haha. Nu har jag dock fått mersmak, men jag tyar inte läsa 6:an igen även om jag typ inte kommer ihåg ett piss av den. Frågan är om jag ska läsa Da vinci koden som jag köpte i somras. Känner mig LITE efter nämligen. Är jag ändå arbetslös kan jag lika gärna vara arbetslös gone bookwild.

image674

Kommentarer
Postat av: Bror Johan

Klart du skall läsa Da Vinci koden, literärt sett inget mästerverk, men ytterst underhållande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback