Flyttardag

Dagens uppdatering har varit ganska dålig som ni säkert märker. Detta ar främst, eller ja, inte främst, det beror ju faktiskt på att jag varit i Växjö hela dagen för att hjälpa Johan och Becka att flytta till deras nya lägenhet. Jag som hade planerat vilodag idag. Istället kommer jag väl ha armar som potatismos imorgon efter johans 2 tons TV. Jaja, det blir nog bra förr eller senare.

Ikväll måste man sova tidigt (yeah right!) eftersom jag ska spela I Karlskrona imorgon. Bara singel dock, så vi får väl se hur det går. Kände mig jävulskt seg igår, men jag hoppas på att det blir bättre till morgondagen. Nu återstår dock packningen så att man är färdig och vaken (yeah right igen) till halv åtta när Made kommer och hämtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback