Dagens lunch

Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, men jag lagar så jävla mycket mat för tillfället. Jag vet inte om det beror på att man faktiskt har tiden för en gång skull. Fast tja, ska man lära sig riktigt så ska man väl göra det nu. Det är ju rätt viktigt att kunna lite iaf när man ska flytta och sån shit sedan. Främst för att man kan experimentera utan att allt smakar piss, haha. Dessutom försöker jag utnyttja det som finns hemma. Också viktigt för framtida eget boende och lägre matkostnader.

Dagens lunch blev iaf fetafyllda färsbiffar med tomatsås. Orkade inte fixa med potatis, ris eller pasta. Jag är så jäkla trött på allt sådant för tillfället. Dessutom är det tråkigt och det blir bara mer onödig disk, haha. Det blev helt enkelt en GI-middag helt ofrivilligt. Jag måste säga att jag blev riktigt nöjd. Första gången som ajg gör riktiga pannbiffar sedan hemkunskapen i åttan. I vilket fall som helst så blev det riktigt gott, så det får göras om.


Kommentarer
Postat av: emelie

gott med biff med ta bort fetaosten, den är örk :P

Postat av: Fräddie

Nej, fetaost är sååå jäkla gott :D speciellt tillsammans med tomat också! mums!

2008-01-23 @ 09:42:50
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback