Congratz och så...

image691


Idag har jag varit duktig igen
. Jag gick nämligen upp tidigt för att springa innan frukost. Jävlar, jag trodde jag skulle dö. Dels har jag inte sprungit sedan september ungefär och utan någon energi i kroppen på det. Sen kan man ju lägga till att jag har ganska fin träningsvärk sedan helgen. Men jag tog mig runt4,5 km, sen fick det räcka. Kom fram till att det istället får bli raska promenader innan frukost, och sen springning på eftermiddagen istället.

Jag var även uppe på Pixy med Alex för vi skulle överraska Emelie med kaka och blomma. Hon blev väldigt glad och kakan blev uppskattad av alla. Det var trevligt att träffa alla igen, eftersom även L-G var tillbaka. Dock gör det ju att man saknar det ännu mer, men vafan gör man. Jag vet att stället finns ifall jag inte vill läsa till hösten iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback