Bloggtorka

Även om det inte ser ut som om det har hänt så mycket i mitt liv så har ändå helgen varit hyffsat händelserik. I fredags var det bowling som stod på schemat, tillsammans med Alle, Nea, Emms och Micke. Även om jag inte bowlat på ungefär ett år så tog jag hem vinsten med ett 20 tal poäng. Det som kan sägas är att jag måste bowla oftare, det är riktigt roligt. Efteråt gick vi hem till alle, tyvärr blev Nea inringd från jobbet till en tidi morgon vilket resulterade i att dom avlägsnade sig tidigare än väntat. så där satt jag och alle med alldeles för mycket morötter för vårt eget bästa. dock lyckades vi knapra i oss dem rätt bra, kollandes på Jeff Dunham's Sparks of insanity.

Igår var man fyllechaffis, vilket resulterade i att jag mest satt hemma och chillade. det var rätt skönt, även om tiden gick lite långsamt bitvis. Men jag kollade på lite film, spelade gitarr och var ego genom att sjunga lite egenkomponerat.

Egentligen skulle dagen spenderas genom att checka när Alex spelade handboll, men eftersom jag kom på att kusselussebullen drar till Asien i 3 måndaer så ville jag följa med för att säga hej då. Så nu får man inte mobba Idapida på tre månader. Riktigt tråkigt eftersom vi missar att fira hennes 20 års dag. Men vi får väl ta det när hon kommer hem igen. Vill till slut bara önska henne lycka till på vägen.

Förresten. Träningen har gått bra i helgen. Jag är på stort G!

Kommentarer
Postat av: elin

ska du gå o kolla när herrarna spelar när du inte sett en match med mig?!:O fy skäms!:P

2008-01-20 @ 22:01:00
Postat av: Fräddan

Jag har visst vart och sett en match med dig, så bara knip :P

Postat av: elin

inte denna säsongen:P haha

2008-01-25 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback