Ännu en dag i arbetssökandets tecken

I och med en rätt sen filmkväll igår så tillät jag mig själv att sova lite längre idag. Det behövdes, men det gjorde även filmkvällen så det jämnade ut sig. Den var i vilket fall mycket trevlig. I vilket fall som helst så anmälde jag mig idag på 3 olika jobbsajter. Inte för jag har så stora förväntningar på det, men bättre att göra det än att inte göra det. Dock var det sega att man typ skulle göra exakt samma sak på varje sida och det tog en jävla tid. Men nu är det färdigt iaf.

Resten av dagen utnyttjades i nyttans tecken. Jag var nämligen duktig och fixade med all disk och diskmaskinen, sen fick ajg ett ryck och strök all tvätten. Jag har blivit hemmaman skulle man väl kunna säga. Sen blev det en härlig prommenix med Jenns och lurbollen Ebba som gillade att buffa på mig under tiden. Sen blev det tupplur och träning. Så helt passiv har man inte varit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback