A bit of light reading

image724Så, nu har jag kinkat klart. Nästan iaf. Ursäkta för mitt lilla utbrott men jag var bara lite lätt förbannad. Men det var inte bara jag till slut. Man var liksom inte ensam om att var lite kinkig över hela situationen. Jaja, sådant äro livet ibland.
Det blev en tur ner till resemässan. Man kan ju alltid hoppas att man vinner en liten trip någonstans. Det hade inte varit helt fel. Efteråt fikade vi och jag diskuterade grafiskt jobb med grannen. Under diskussionen nämnde han att jag kunde få låna en bok som handlade om lite allt viktigt när det gällde grafisk formgivning. Och så efter min prommenix så låg den där på sängen. Den grafisk kokboken på 450 sidors läsning. A bit of light reading before bedtime.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback